Continental posiluje partnerství s Tour de France, chce prezentovat pampeliškové gumy

Jako jeden z pěti hlavních partnerů Tour de France společnost Continental pochopitelně využije závodu k propagaci své práce, na letošní Tour se zaměří na používání pampelišky jako alternativního zdroje přírodního kaučuku v pneumatikách. Společnost tak uvede svou první sérii pneumatik vyrobených z materiálu, který byl vyvinut v jejich výzkumné laboratoři v německém Anklamu.

Zmíněnou pampelišková pneu Urban Taraxagum vyrobí Continental ve verzi pro sportovní a závodní kola, v omezené sérii ve velikosti 35-622.

Photo by Continental

“Urban Taraxagum, s integrovanou polymerovou vložkou Vectran breaker, je komfortní sportovní guma, která boří současné konvence ve výrobě pneumatik,” uvedl Thomas Falke, vedoucí divize TwoWheel Businesss ve společnosti Continental. “Pneumatika je vyvíjena a vyráběna v našem výzkumném a vývojovém centru v Korbachu. Již jsme jediným výrobcem pneumatik pro motocykly, které jsou ručně vyráběné v Německu, a touto novou směsí jdeme v našich německých aktivitách ještě o krok dál, protože kaučuk Taraxagum byl sklizen v Anklamu, v severovýchodním Německu.”

Coby hlavní partner Tour de France bude logo Continental viditelné po celou dobu tour a objeví se na oblouku “flamme rouge”, jeden kilometr od cíle, stejně jako na oblouku na konci závodu. Na konci každé etapy závodu bude na stupních vítězů reprezentant Continentalu, který bude na pódiu předávat vítězi trofej.

Zároveň Continental obuje samotná závodní kola. Šest závodních týmů – Ineos, FDJ, Movistar, Bahrajn-Merida, Katusha-Alpecin a Sunweb – budou soutěžit na závodních pneumatikách Continentalu Pro LTD. Německý výrobce pneumatik také vybaví oficiální vozy Tour de France pneumatikami PremiumContact6, které jsou vyráběny ve francouzském Sarreguemines.

“Tour de France poskytuje pro nás výbornou platformu, na které se můžeme prezentovat jako jeden z technicky nejzkušenějších výrobců pneumatik na světě,” uvedl ve svém prohlášení Christian Koetz, člen představenstva společnosti Continental. “Máme dlouholeté zkušenosti s výrobou závodních pneumatik pro Tour de France a dlouhou tradici vybavování týmů našimi výrobky.”

Kromě toho společnost Continental využívá popularity Tour de France, aby rozšířili povědomí o své kampani “Stay Wider of the Rider”, která vyzývá cyklisty a motoristy, aby v zájmu bezpečnosti zachovali pozornost a projevili vzájemnou zdvořilost.

 

Photo by Continental