Podle výrobce u nových pneumatik odpadne nutnost sezónní výměny a pro lehká nákladní vozidla přinese i delší životnost
Goodyear odhalil novinku Vector 4Seasons Cargo určenou pro lehké náklaďáky. Tento celoroční kousek je zacílen na efektivnost využití pohonných hmot, zlepšení výkonu a najedete na něm více kilometrů v porovnání s předchozím modelem. Když Goodyear svůj model Vector 4Seasons Cargo testoval, pneumatiky zaujaly kratší brzdnou dráhou a vylepšenou stabilitou a ovladatelností jak na mokru, tak na suchu. Výrobce také zdůraznil úsporu nákladů pro řidiče a majitele vozových parků, a to díky odpadávajícím nepříjemnostem a poplatkům spojených s každosezónní výměnou.
Na Vector 4Seasons Cargo byste měli také najet více kilometrů než na jejich předchůdcích, snížený valivý odpor pak šetří náklady na pohonné hmoty. Kombinace těchto vlastností tedy snižuje celkové pořizovací náklady.
Goodyear dodává, že Vector 4Seasons Cargo jsou zaměřeny především na masivně rostoucí trhy s poptávkou po lehkých nákladních vozech v Evropě a v Rusku. Z hlediska růstu už tento segment předčil osobní vozidla. V roce 2013 se segment lehkých nákladních vozidel podílel na trhu s auty 10,3 procenty. Dnes je to 10,9 a kolem roku 2023 se odhaduje nárůst na ne méně než 10,9 procent.
Tento nový produkt rozšíří portfolio Goodyearu pro lehké náklaďáky, kde jsme mohli doposud najít řady EfficientGrip Cargo letní, Cargo UltraGrip 2 zimní a stále poměrně nové UltraGrip Cargo. Vector 4Seasons Cargo je pak přímým nástupcem celoroček Cargo Vector 2, oproti kterým mají mimo jiné kratší brzdnou dráhu na mokré i suché vozovce a vylepšují řízení na sněhu a ledu.
Novinka bude dostupná v šestnácti velikostech o šířkách od 185 do 235, v profilech 80 až 65 a průměrech 14, 15 a 16 palců. Na trh jsou uvolňovány postupně a poslední velikosti by měly dorazit v průběhu dubna tohoto roku.