Letos společnost Hankook představila na automobilovém veletrhu IAA pneumatiku Ball Pin Tyre, ta je otočná o 360 stupňů.
Hankook pneumatiku uvedl v rámci kampaně zahájenou v roce 2013 The Next Driving Lab (Další řídící laboratoř). Kampaň zdůrazňuje dlouhotrvající zájem výrobce o inovace, které jsou futuristické a progresivní.
Ball Pin Tyre znamená v překladu Pneumatika s kuličkovým čepem a je otočná o 360 stupňů, což umožňuje provádět při jízdě pravoúhlé zatáčky a jízdu slalomem. Pro dosažení těchto schopností musela firma Hankook testovací automobil vybavit třemi všestrannými koly a progresivním gyroskopem. Aby technologie udržela rovnováhu mezi pneumatikami a karoserií, musí gyroskopický senzor zároveň s gyroskopem detekovat a měřit naklonění vozidla ve třídimenzionálním prostoru. Přizpůsobit jízdu po silnici v jakékoliv rychlosti, řidiči umožňuje precizní ovládání tří všestranných kol.
Místopředseda představenstva a CEO firmy Hankook Tire Seung Hwa Suh uvedl: „Přínos pro automobilový průmysl v podobě inovací a futuristických technologii Hankook veřejnosti představuje díky kampani The Next Driving Lab.“ Kampaň byla zahájena v Koreji v roce 2013 a to konceptem Digital Creative Car (Digitální kreativní auto). Dále následoval projekt Mind Reading Tyre (Myšlenky čtoucí pneumatika), která mohla pomocí přenosu vln mozku reagovat na příkazy řidiče. Projekt měl velký úspěch. Ball Pin Tyre je třetí projekt v rámci kampaně The Next Driving Lab a společnost ho představuje na oficiálním videu.
zdroj foto: http://www.hankooktire.com/