Na počest nejznámějšího instalatéra všech dob, tedy videoherní hvězdy Super Maria, značka BFGoodrich spadající pod Michelin North America rozdává instalatérům pneumatiky zdarma. Stačí mít v řidičáku jméno Mario.
Třetí zářijový pátek se v USA slaví Národní den řemeslníků a kutilské a železářské obchody nabízí v tento den řadu slev. A letos se s lehce poťouchlou akcí vytáhnul i americký výrobce pneumatik BFGoodrich. Abyste patřili mezi obdarované, je třeba pracovat jako instalatér a jmenovat se Mario, registrovat se na webu výrobce a čekat, jestli budete jedním z deseti vylosovaných, kterému Goodrich obuje třeba pracovní dodávku zdarma.
Nejde o první akci pořádanou firmou Goodrich pro řemeslníky, populární je například jejich program pro členy místních cechů a profesionálních asociací nabízející jejich členům výrazné slevy na pneu a služby využitelné využitelné v jejich podnikání. Ale nyní jde rozhodně o akci, která zaujala i média.
Podmínkou letošního nezvyklého proma je skutečně pouze mít občanské Mario a prokázat, že se živíte jako instalatér. Akce ale platí pochopitelně jen pro občany USA, v Itálii by šance na výhru soutěžícím patrně dost výrazně poklesly. Den řemeslníků letos vyšel na 20. září a doslova pikantní je, že v ten den je v USA také Pepperoni Pizza Day, tedy den salámové pizzy.
Šance na výhru je přitom určitě větší, než třeba na výhru v Loterii. V USA je přes 200.000 občanů jménem Mario a instalatéřinou se určitě živí jen zlomek z nich. Až do 70. let minulého století bylo Mario v Americe poměrně vzácné jméno, ale když v osmdesátkách vzalo Nintendo videoherní trh útokem, počet chlapců jménem Mario se více jak zdvojnásobil.
Každá reklamní akce, která vám vyloudí úsměv, zaslouží jednoznačně palec nahoru. Myslíte, že by podobná podpora prodeje mohla vzniknout i u nás? Mohla by třeba Barumka vyhlásit pneu zdarma pro policisty jménem Pankrác, nebo spustit akci třetí sobotu v říjnu pro všechny archeoložky jménem Lara?