Nexen Tire, jedna z předních světových společností v oboru pneumatik, oznámila nové partnerství s hvězdným evropským fotbalovým klubem AC Milán. Jihokorejská značka se tak stane novým partnerem klubu v oblasti pneumatik na italském trhu.
Nové partnerství přichází ve chvíli, kdy Rossoneri, jak zní přezdívka klubu, zažili velmi úspěšnou sezónu v níž AC Milán obsadil druhé místo v Serii A a kvalifikoval se do Ligy mistrů UEFA.
Obě značky se spojují a sdílejí silné hodnoty. Od inovací, díky kterým se daří uspokojit potřeby fanoušků Rossoneri a zákazníků Nexen Tire, až po schopnost určovat trendy ve svých oborech. Vášeň a péče představují rovněž důležité hodnoty, které jsou jádrem nového partnerství. Vášeň pro soupeření a červenočerné barvy až po to, že v centru dění jsou vždy lidé, což vyjadřuje nový firemní slogan společnosti Nexen Tire „We Got You“.
V rámci nového partnerství chce společnost Nexen Tire posílit přítomnost své značky na italském trhu díky lepšímu zviditelnění na stadionu San Siro i na internetu a také díky spojení s pevnou a uznávanou značkou na mezinárodní úrovni, jakou je AC Milán. Jihokorejský výrobce pneumatik se rovněž snaží upevnit vztahy se svými stávajícími zákazníky prostřednictvím exkluzivních produktových dárků a zážitků s Rossoneri.
Casper Stylsvig, revenue manažer klubu AC Milán k tomu uvedl: „Těší nás, že můžeme přivítat společnost Nexen Tire v rodině našich partnerů. Jsem přesvědčen, že díky autentickému souladu značek, společné vizi a společnému poslání budou AC Milán a Nexen Tire schopni uvést toto partnerství v život, přičemž vždy budeme mít na paměti naše společné hodnoty, kterými jsou vášeň, inovace a péče.“
„Spojili jsme se s AC Milán, fantastickým klubem s vynikajícími hráči, a těšíme se na úspěšné partnerství. Těšíme se na nadcházející fotbalovou sezónu,“ dodal John Bosco Kim, senior viceprezident společnosti Nexen Tire Europe. „Díky této nové spolupráci přichází společnost Nexen Tire s inovativními projekty, jako je začlenění našeho programu partnerství se zákazníky Nexen do nových marketingových a komunikačních balíčků vytvořených ve spolupráci s AC Milán.“