NHL se mění, nová loga na přilbách využije i Bridgestone, tradiční sponzor Nashville Predators

Společnost Bridgestone Americas Inc. uzavřela dohodu s týmem NHL Nasgville Predators o umístění loga Bridgestone zvaného B Mark na domácí i venkovní přilby týmu pro obnovenou sezónu 2020-21. To se možná nezdá jako přelomová zpráva, ale loga sponzorů byla v NHL tradičně zapovězena. Toto přelomové rozhodnutí bylo schváleno teprve před pár dny jako možnost pokrytí ztrát z přerušení a omezení soutěže kvůli pandemii.

Zpráva o logu výrobce pneumatik na helmách hokejistů přichází rok poté, co společnost Bridgestone prodloužila dohodu o pojmenování haly Predátorů Bridgestone Arena, která se nachází téměř přes ulici od sídla společnosti Bridgestone v centru Nashvillu. Tato dohoda byla vytvořena v roce 2010 a má trvat do roku 2030.

„Náš vztah s Nashville Predators a Bridgestone Arenou je pro naši společnost zdrojem velké hrdosti,“ řekl Philip Dobbs, marketingový ředitel společnosti Bridgestone Americas. „Obě strany společně hledají nové kreativní způsoby, jak v našem dlouhodobém partnerství podpořit hodnotu značky a podnikání v náročném prostředí, a tato novinka je výsledkem této spolupráce.“

Za Preds se vyjádřil Chris Junghans, hlavní finanční ředitel Nashville Predators: „Jsme nadstandardním partnerem společnosti Bridgestone Americas a pokračujeme v hledání dalších způsobů, jak co nejlépe dostát závazkům a ještě lépe naplnit naše partnerství. S pomocí ligy jsme dokázali najít další cestu, jak toho dosáhnout v této specifické sezóně.“

„Rádi bychom poděkovali společnosti Bridgestone, Národní hokejové lize a předsedovi ligy Garymu Bettmanovi, a těšíme se na výsledky, které to přinese,“ doplnil ještě finanční ředitel Predátorů.


Images by NHL and Nashville Predators