Vedení společnosti Pirelli ohlásilo na konci července výsledky svého hospodaření v prvních šesti měsících roku 2016.
Hospodářský výsledek můžeme vidět ze dvou pohledů. Jedním z nich je dosažený obrat a druhým z nich je EBIT, tedy zisk před zdaněním a úroky. Z pohledu obou hodnotících kritérií vykazuje tradiční italský výrobce pneumatik meziroční pokles. Podle finanční zprávy dosáhla značka Pirelli v prvním pololetí obratu 2,97 miliardy euro, což je meziroční pokles o 6,6 %. I potom, kdy by se do celkového výsledku nezapočítávaly Venezuelské výsledky, zůstává meziroční pokles na hodnotě 2,9 %. Pirelli se soustředilo v poslední době hlavně na posilování pozice v segmentu prémiových pneumatik, kde se podařilo na rozdíl od jiných segmentů meziroční srovnání obratu udržet. Podle prezentovaných výsledků vykazují ekonomické výsledky také známky nižší profitability, což je současně neméně zneklidňující ukazatel.