V prestižní anketě Journey to Automation, kterou pořádá magazín European Rubber Journal (ERJ), získala společnost Continental status celkového vítěze díky úspěchu v šesti kategoriích včetně respektované ceny za technologii pneumatik. Britský časopis ocenil společnost Continental za koncept Conti C.A.R.E. připravených pro řešení elektrické mobility.
Conti C.A.R.E. jsou koncept kola a pneumatiky, který díky své cloudové konektivitě nabízí provozovatelům vozového parku obzvláště efektivní prostředek pro řízení mobility. Příkladem jsou flotily autonomních elektrických taxi, které hrají klíčovou roli v mnoha koncepcích ekologicky kompatibilní mobility budoucnosti.
Porota ocenila společnost Continental za úspěšnou kombinaci inovací, IT a inspirovaného inženýrství. Projekt byl také oceněn za proaktivní přístup ke splnění požadavků OEM s využitím technologií, které by mělo mít významný dopad na širší automobilový průmysl, jak uvedl ERJ. Cena byla předána na virtuálním ceremoniálu v polovině září.
Conti C.A.R.E. pneumatiky jsou vybaveny senzory zabudovanými do struktury pneumatiky a připojenými ke cloudu. Tyto senzory generují a neustále vyhodnocují údaje o hloubce dezénu, možném poškození, teplotě a tlaku v pneumatikách. Tento řídicí systém, známý jako ContiSense, přenáší data do cloudu v reálném čase. S využitím těchto dat usnadňuje IT nástroj ContiConnect Live efektivní správu mobility pro provozovatele vozových parků. Cestující si zároveň užívají velmi pohodlnou jízdu, protože u konceptu SilentWheel od společnosti Continental snižuje ráfek kola vibrace generované během jízdy.
Porota také ocenila myšlenku aktivního nastavení tlaku v pneumatikách pomocí odstředivých čerpadel zabudovaných do kola. Jak vozidlo zrychluje, odstředivé síly uvnitř kola působí na čerpadlo a vytvářejí stlačený vzduch. Tato technologie PressureProof udržuje tlak v pneumatikách neustále v ideálním rozmezí a pomáhá dosáhnout udržitelného poklesu emisí CO2. Přebytečný stlačený vzduch je uložen v integrované nádrži. Technologie PressureBoost využívá tento vzduch k rychlému přizpůsobení tlaku v pneumatikách během různých jízdních scénářů. Výsledkem je, že autonomní elektrické taxíky budou moci zvýšit tlak v pneumatikách, aby mohly přepravovat těžší břemena a působit jako nákladní dopravci mimo špičku.