Společnost Continental uvádí na trh 3D displej s autostereoskopickou technologií. Na obrazovce tato technologie zobrazí trojrozměrné budíky, ukazatele a další info, například zobrazuje varovnou značku v zorném poli řidiče. K efektu trojrozměrného zobrazení není třeba nosit žádné speciální brýle. Místo toho Continental používá paralaxní bariéry – šikmo posazené tabulky, které rozdělují obraz pro oko diváka, to vytváří dva různé, mírně odsazené pohledy, což má za následek trojrozměrný obraz.
3D efekt je ovšem jen iluzí, je vytvářen pro pohled řidiče a je generován zvlášť pro levé a pravé oko. K tomu slouží interiérová kamera Continental, která detekuje zorný úhel řidiče a nastavuje 3D efekt na přesnou polohu hlavy řidiče. A aby se šoféři nenechali efektní přístrojovkou příliš pohltit, kamera také zaznamenává míru vaší pozornosti a analyzuje potenciální kritické okamžiky rozptýlení nebo únavy řidiče. Continental se zaměřil také na to, aby řidič nebyl příliš zahlcen informacemi a snaží se na jednom sdruženém displeji zobrazit v rozumné míře info od asistenčního systému, dalších displejů ve voze, z komunikačních služeb a dalších aplikací.
„Díky našemu displeji s autostereoskopickou 3D technologií jsme povýšili interakci člověk-stroj na zcela novou úroveň a pokládáme základy pro intuitivní komunikaci v propojeném kokpitu zítřka,“ řekl Dr. Frank Rabe, vedoucí Human Machine Interface business unit ve společnosti Continental. „Abychom zajistili, že tento nárůst bezpečnosti a pohodlí nebude na úkor rozměrů hlavního displeje, začlenili jsme další displeje ze středové konzoly a rozšířené přístrojové desky do našeho Cross Domain Hubu.“
Cross Domain Hub je vysoce výkonný počítač a je základem pro 3D zobrazení od Continentalu a první masová výroba bude určena pro první luxusní SUV od Hyundai Genesis GV80. Cílem myšlenky Cross Hubu je přejít od mnoha jednotlivých řídících jednotek k pouze několika vysoce výkonným počítačům. V příští generaci řešení Continentalu budou všechny různé displeje integrovány do jediné jednotky. Řidič si bude moci sám posouvat obsah po více obrazovkách, například pomocí gest, přetažením navigačních map z displeje spolujezdce na svou vlastní obrazovku a umístí si informace přesně tam, kam je chce vidět. V automatickém jízdním režimu se displeje spojí a rozloží po celé šířce kokpitu a budou zahrnovat všechny služby a aplikace, které jsou jinak dostupné pouze v některých částech vozu.
Continental v současné době vyvíjí nový 3D displej, jehož prostorový efekt bude viditelný i pro cestující na zadních sedadlech. Bude založený na přirozené 3D technologii Lightfield od společnosti Leia Inc. sídlící v Silicon Valley. S touto technologií odpadne potřeba kamer detekujících pohyb hlavy ani 3D brýle. Kromě toho, že Natural 3D Display má nižší hmotnost, rozměry a je levnější ho vyrobit, tak také otevírá celý nový svět digitálních služeb všem cestujícím. Od videokonferencí a online nakupování až po hry s rozšířenou realitou a 3D filmy. Místo výše popsaných paralaxových bariér se tento systém spoléhá na technologii difrakčního podsvícení světelného pole (DLB) od společnosti Leia. Optický vlnovod s difrakční mřížkou a nanostrukturami pod zobrazovacím panelem vytváří přirozený 3D efekt ohýbáním světla. Společnost Continental tuto technologii přizpůsobuje pro použití ve vozidlech. Výroba je plánována do roku 2022.