Společnost Continental zaznamenala v krátké době hned dva úspěchy se svým 3D displejem pro palubní desky.
Tento 3D displej s dotykovou funkcí vyvinutý speciálně pro středový panel byl nyní oceněn vítězstvím v kategorii „Excellence in Business to Business“ na soutěži German Innovation Award 2020. Kromě toho Natural 3D Display zvítězil v kategorii „Budoucnost, mobilita a náhradní díly“ na soutěži Automotive Brand Contest 2020.
„Jsme velmi potěšeni cenami za Natural 3D Centerstack Display. Díky inovativní technologii Lightfield v kombinaci s dotykovou funkcí vytváříme přirozený 3D zážitek, který zvyšuje nejen uživatelskou přívětivost, ale také pohodlí a bezpečnost obsluhy pro všechny cestující ve vozidle,“ řekl Dr. Frank Rabe, vedoucí oddělení Human Machine Interface ve společnosti Continental.
Conti umístil displej Natural 3D Centerstack coby centrální prvek interakce člověk-stroj do středu kokpitu. Technologie Lightfield, která vychází ze spolupráce s americkou společností Leia Inc. ze Silicon Valley v Kalifornii, umožňuje všem cestujícím přirozený 3D zážitek v rozlišení 4K bez potřeby jakýchkoli speciálních brýlí nebo kamery pro sledování pohybů hlavy. Holografické znázornění displeje Lightfield sestává z celkem osmi perspektiv stejného objektu, které se mohou mírně lišit v závislosti na poloze pohledu. Trojrozměrné zvýraznění některých objektů a komplexní světelné efekty přenášejí informace pohodlně a bezpečně. Displej Natural 3D Centerstack navíc poprvé umožňuje gestickou interakci s vystupujícími prvky, což umožňuje nejen ovládání na slepo, ale i nový holografický uživatelský zážitek pro řidiče a cestující.
Jednou ze zvláštností displeje Natural 3D Centerstack je také dotykové ovládání v kombinaci s aktivní hmatovou zpětnou vazbou. Jedná se tedy o první 3D displej s těmito funkcemi. Bezkontaktní kapacitní gesta umožňují intuitivní ovládání s vystupujícími hologramy. Interakce mezi dotykovou funkcí a 3D displejem dále usnadňuje uživateli odhad vzdálenosti a zkracuje dobu odezvy na neočekávané události. Impuls signalizuje správnou volbu tlačítka, což uživateli umožňuje téměř ovládání na slepo. Díky své dotykové funkci a 3D prezentaci proto displej poskytne větší provozní bezpečnost se zvýšeným komfortem a výrazně vylepšenou uživatelskou přívětivost.
První z přiřknutých cen – German Innovation Award, uděluje German Design Council, která byla založena jako iniciativa německého Bundestagu a od roku 1953 odměňuje úspěchy v oblasti inovací, značky a designu v mezinárodním měřítku. Původně německou cena byla brzy následována mezinárodní cenou, která vyzdvihuje meziodvětvové inovace a služby se zaměřením na uživatele a zaměřuje se na přidanou hodnotou ve srovnání s předchozími řešeními. O tyto německé inovační ceny se mohou ucházet společnosti ze všech průmyslových odvětví, jakož i neziskové a vládní organizace z celého světa.
Druhá cena vzešla z přehlídky Automotive Brand Contest, která je jedinou neutrální a mezinárodní soutěží o design pro značky automobilového průmyslu. Je také pořádána německou radou pro design a oceňuje vynikající produktový a komunikační design se zaměřením na budování kvality značky. Ceny jsou udělovány ve 13 kategoriích a 4 speciálních kategoriích. Kategorie pokrývají celé spektrum designu a sahají od designu vozidla a konceptů, designu značky a multimediálních sítí po kampaně a eventy. Slavnostní vyhlášení soutěže Automotive Brand Contest se uskuteční na podzim roku 2020.