Goodyear se rozhodl, že dá šanci nadějným studentům a vypsal soutěž, která pomůže vylepšit budoucnost pneumatik. Spojil se s univerzitou Weatherhead School of Management, která je v americkém Clevelandu.
Soutěž, která má pomoci designu a inovacím nových pneumatik Goodyear, se mohou zúčastnit týmy složené ze čtyř nebo pěti studentů, které mohou být z jakékoliv školy.
Týmy musí od 10. října předložit společnosti Goodyear návrhy inteligentních obchodních pneumatik. Ty mají být stručné a velmi jasné. Poté bude odbornou porotou vybráno pět týmů, kteří postoupí do finále soutěže. To bude probíhat od 10. listopadu a trvat by mělo podle zadání asi dva dny na univerzitě Case Western.
Podle slov společnosti mají studenti jedinečnou možnost pomoci s návrhem koncepce, která by měla představit nové a inteligentnější pneumatiky.
Porota, která bude složena z manažerů Goodyear a profesorů univerzity Weatherhead, vybere první tři místa. Ty budou i finančně odměněni částkami: 5.000 USD, 3.000 USD, 2.000 USD. Mimo to vítězný tým bude spolupracovat s globálním vedením pro inovace společnosti Goodyear.
Není pochyb o tom, že již v dnešní době lze zvýšit celkový výkon vozidla pomocí inteligentních pneumatik. Především pro neustálé snímaní všech důležitých veličin uvnitř pneumatiky a následnému upravování například tlaku a teploty, které jsou různé pro rozdílné jízdní vlastnosti a povrchy.