Hankook Tire prodloužili svou globální sponzorskou smlouvu s Real Madrid CF do sezóny 2022/23. Nový evropský prezident společnosti Hankook Sanghoon Lee a prezident Realu Madrid Florentino Pérez podepsali novou dohodu na madridském stadionu Santiago Bernabéu.
Společnost Hankook sponzoruje Real od roku 2016. V nové smlouvě si polepšil získáním výhradních práv na ústřední LED panel, a to pro domácí i mezinárodní zápasy. Kromě toho bude mít Hankook další reklamní aktivity na stadionu a získali také řadu dalších online a offline práv.
„Jsme hrdí na to, že můžeme rozšířit naše strategické partnerství s jedním z nejlepších fotbalových klubů na světě o čtyři další sezóny,“ řekl za Hankook Sanghoon Lee. „Za posledního tři a půl roku se Hankook a Real Madrid dokázali po svém boku úspěšně rozvíjet. Sdílené hodnoty a neustálé usilování o dokonalost inspirovaly fanoušky obou značek po celém světě.“
Sponzorství se neomezuje pouze na zápasy španělské La ligy, ale zahrnuje také pohár Copa del Rey a dokonce i mezinárodní domácí i venkovní zápasy, včetně Ligy mistrů UEFA. Hankook je také partnerem samotné UEFA a sponzoruje i další fotbalové velkokluby jako Borussia Dortmund, AS Monako nebo Neapol.
Oproti tomu smlouva, kterou uzavřelo Chelsea s Yokohamou, tento rok končí a na nové se nedokázali dohodnout. Blues nosili dresech logo japonské společnosti Yokohama od roku 2015, kdy došlo k podpisu pětileté dohody mezi klubem a výrobcem pneu v hodnotě 200 milionů liber. Což v té době byla druhá nejlukrativnější smlouva ohledně loga na dresu v celé Premier League, kterou trumfl pouze Manchester United s Chevroletem. Americká automobilka se tehdy za své logo na dresu Red Devils rozhodla platit 53 milionů liber ročně, což je rekord ligy.
Chelsea tedy bude mít na prsou nové logo telefonní společnosti Three. Šéfové Stamford Bridge prý zahájili rozhovory s Yokohamou o možném prodloužení smlouvy už v říjnu, ale nakonec se nedohodli. Pneumatiky Yokohama ale u Chelsea úplně nekončí, na dresu je sice neuvidíme, ale budou u klubu dál fungovat jako jako Oficiální globální partner pro pneumatiky, což je titul, z něhož lze nové závazky obou stran vyčíst jen těžko.