Goodyear spouští na sociálních médiích akci s cílem vyzdvihnout řidiče kamionů, správců vozového parku, dispečery, logistické pracovníky, techniky a pneuservismany, kteří během krize COVID-19 nadále podporovali celé dopravní a pneumatikové průmyslové odvětví.
V rámci této kampaně společnost žádá všechny své fanoušky na Facebooku z celé Evropy, aby se podělili o své #highwayhero příběhy zahrnující profesionální řidiče a další pracovníky v dopravě, kteří je potěšili svou vynikající prací v náročných podmínkách a jejichž odhodlání a úsilí by mělo nemělo zůstat bez povšimnutí.
„Lidé v Goodyearu jsou vděční všem zdravotnickým pracovníkům, kteří již řadu týdnů dělají mimořádnou práci v první linii boje proti této strašlivé nemoci,“ uvedl Gregory Boucharlat, viceprezident pro obchod pro Evropu. „Stejně tak jsme vděční i řidičům nákladních vozidel a týmům z provozu a údržby, které nepřetržitě pracují na zásobování našich obchodů s potravinami, dodávkách kritického zdravotnického materiálu a vyřizování rostoucích požadavků na online nakupování, zatímco většina Evropy zůstává zodpovědně doma. Tato kampaň je jednoduchým způsobem, jak projevit naše uznání.“
Navíc za každý příběh s hashtagem #highwayhero, kde označíte svého kolegu, známého nebo i jiného pracovníka, který udělal ve své práci něco navíc, Goodyear věnuje 2 eura za prvních 5.000 příběhů pro Světovou zdravotnickou organizaci (WHO).
Tato iniciativa Goodyear’s Highway Hero už úspěšně běží v USA a v Německu a rozběhla se ještě před pandemií se snahou podpořit bezpečnost provozu. V USA tento program běží dokonce už od roku 1983 a ještě před vynálezem sociálních médií vyzdvihoval nesobecké hrdiny všedního dne, kteří někomu na silnici zachránili život nebo pomohli zmírnit následky nehod.
Své tipy na ocenění Hrdina silnic posílejte přes odpovědi na označené příspěvky na Facebooku společnosti Goodyear do 10. května 2020.