Během veletrhu SEMA 2022 představila společnost Kenda Tire svou novou celoroční pneumatiku Vezda Touring 4S KR211. To vše se chystá uvést na trh v příštím roce, kdy se společnost snaží oslovit klíčové segmenty a rozšířit povědomí o svém sloganu „prémiový výkon za příznivou cenu“.
Vezda Touring 4S KR211 je tedy moderní celoročka a podle výrobce ji jejich inženýři v technickém centru společnosti Kenda v Akronu ve státě Ohio vytvořili tak, že studovali výkonnost konkurenčních pneumatik do každého počasí. A podle vedoucího týmu šla Kenda u této pneumatiky ještě o krok dál než konkurence.
Zvláště pokud jde o zimní certifikaci. „Udělení tří vrcholového symbolu se sněhovou vločkou je vlastní certifikace výrobce,“ řekl Brandon Stotsenburg, viceprezident pro automobilový průmysl společnosti Kenda. „Přáli bychom si, aby existovala přísnější testovací kritéria, protože jsme viděli, že některé pneumatiky v testech selhaly vzhledem v poměru udávaného a skutečného výkonu. Ověřili jsme tuto pneumatiku prostřednictvím testování třetí stranou a věříme, že vykazuje výkonnostní charakteristiky nejvyšší úrovně.“
Stotsenburg také uvedl, že s uvedením pneumatiky Vezda Touring 4S na trh je společnost Kenda opatrná a klasifikuje tuto pneumatiku jako celoročním neboli čtyřsezónní. „Náš průzkum trhu zjistil, že spotřebitelé neznají rozdíl mezi celoroční pneumatikou (all-season) a pneu do každého počasí (all-weather),“ řekl.
Uvedl, že Vezda Touring 4S je cestovní pneumatika vyvinutá pro řidiče kupé, rodinných sedanů, crossoverů a minivanů. Kromě zimní certifikace se vyznačuje:
- odolnou čtyřsezónní směsí s vysokým obsahem siliky a sójového oleje, která je zformována do asymetrické běhounové směsi a zajišťuje trakci za všech podmínek
- Hustotou lamel ve středových žebrech zajišťuje tuhost běhounu a odvod vody pro předvídatelnou odezvu řízení
- Čtyři velké obvodové drážky zajišťující hydroplaning a trakci na mokru
- Velké vnější bočnicové bloky, které zajišťují jistý průjezd zatáčkou na suchu
Pneumatika se bude dodávat ve 45 rozměrech o průměru ráfku 15-20 palců a bude mít rychlostní třídu H nebo V. Pneumatika bude připravena k objednání koncem prvního čtvrtletí roku 2023.