Do roku 2024 chce mít Air Premia flotilu 10 letadel Boeing 787-9 a pro jejich obutí se dohodla výhradně s firmou Michelin. Společnost Air Premia, jejíž domovské sídlo je na letišti Soul Incheon v Jižní Koreji, je poměrně novým hráčem v letecké lize a již brzy zahájí provozování regionálních letů v Asii do Hanoje (Vietnam) a Tokia (Japonsko) a plánuje létat na mezikontinentálních linkách v příštích letech. Boeing 787-9 provozovaný společností Air Premia bude vybaven pneumatikami Michelin Air X s patentovanou technologií Near Zero Growth (NZG).
Technologie NZG byla původně vyvinuta pro nadzvukové tryskové letadlo Concorde, aby splňovala přísné provozní a bezpečnostní požadavky. Pneumatiky letadel pracují při velmi vysokých tlacích (nahuštění na 20 barů) ve srovnání s jinými pneumatikami (2,5 baru u pneumatik pro automobily), aby unesly plnou hmotnost letadla. Při vysokých rychlostech požadovaných pro vzlet a přistání může pneumatika letadla navíc zvětšit vlivem odstředivé síly. Pneu od Michelinu dosahují minimalizace růstu průměru pneumatik právě díky technologii NZG, pneumatika je pak odolnější a není náchylná vůči poškození cizími předměty.
Kombinace pneumatik Michelin Air X a technologie NZG pomáhá snížit celkové provozní náklady ve srovnání se standardními radiálními pneumatikami. Toho je dosaženo dosažením vyššího počtu možných přistání (až o 30% více), zlepšené efektivity využití paliva a výjimečné odolnosti proti poškození. Technologie NZG také zvyšuje robustnost pneumatik a snižuje spotřebu paliva, což zase snižuje emise CO2.
„Jsme nesmírně poctěni, že Air Premia si vybrala Michelin jako svého důvěryhodného partnera pro vybavení celé své flotily Boeingů 787-9. MICHELIN AIR X jsou zvláště vhodné pro letadla nové generace. Zaručují velmi vysokou úroveň bezpečnosti v extrémních podmínkách, velké množství přistání a velké úspory paliva, což pomáhá zvyšovat udržitelnost,“ řekl Wirat Tansuwannond, ředitel prodeje a marketingu společnosti Michelin v asijsko-pacifické oblasti (s výjimkou Číny).