Společnost Hankook Tire uvedla na trh novou celoroční pneumatiku Ventus S1 AS třídy Ultra High Performance (UHP).
Hankook uvádí, že nová pneumatika Ventus S1 AS je ideální pro řidiče, kteří hledají vysoký výkon za všech povětrnostních podmínek po celý rok a je optimalizována pro sportovní jízdu na suchých, mokrých i zasněžených silnicích.
Pneumatika Ventus S1 AS je k dispozici v 75 rozměrech, podporuje ráfky o průměru 16 až 22 palců a běhoun o průměru až 305 milimetrů.
Tato nová pneumatika UHP nabízí u vybraných modelů také rychlostní index Y, takže je ideální pro výkonné vozy, sportovní sedany a luxusní vozy, stejně jako pro oblíbené vozy CUV a SUV.
Společnost Hankook tvrdí, že nová čtyřsezónní vysoce výkonná směs pneumatiky Ventus S1 AS, která byla vyvinuta s vyšší koncentrací oxidu křemičitého a maximalizovaným rozptylem materiálu, poskytuje vyšší přilnavost za všech povrchových podmínek.
Spolu s pružnou strukturou směsi zajišťují nové vypouklé dezény bloků běhounu lepší odvod vody za mokra ve srovnání s běžnými vydutými dezény.
„Segment ultra výkonných celoročních pneumatik se stává jedním z nejinovativnějších a nejzajímavějších trhů v oboru,“ řekl Curtis Brison, prezident společnosti Hankook Tire America. „Pneumatika Ventus S1 AS je ukázkou úrovně, na jaké je Hankook schopen zkonstruovat jedinou pneumatiku tak, aby fungovala v různých sezónních podmínkách na silnici a splňovala kritéria pro vysoce výkonnou jízdu. Jsme opět nesmírně hrdí na to, že tuto inovativní pneumatiku vyrábíme téměř výhradně v našem závodě v Clarksville ve státě Tennessee.“
Celoroční pneumatika UHP Ventus S1 AS má asymetrický dezén, který podporuje jízdní výkon v každém ročním období. Vnitřní část má o tři procenta větší vzorek bočních drážek než běžné výrobky, což podle společnosti Hankook zlepšuje odvod vody i trakci na sněhu.
Hankook dodává, že díky zvýšené hustotě lamel má vnitřní dezén také více záběrových hran, které vytvářejí další body pro trakci na sněhu. Širší a tužší uspořádání bloků běhounu ve vnější části pneumatiky zvyšuje jízdní vlastnosti na suchu, boční stabilitu a odezvu řízení.
Pro kompenzaci možné deformace okrajů bloků udržuje aplikovaná technologie ramenních komor rovnoměrný záběr na suchu a zvyšuje trakci na suchém povrchu.
„Ventus S1 AS byl promyšleně vyvinut pro zákazníky, kteří milují výkon a chtějí si maximálně užít jízdu za každého počasí po celý rok,“ řekl Kijong Kil, viceprezident pro vývoj. „Díky použití nových surovin a technologii míchání přináší inovativní čtyřsezónní vysoce výkonná směs v kombinaci s naším asymetrickým dezénem v tomto novém produktu Ventus vynikající výsledky.“