Víte, co je pneu-boutique? Pirelli otvírá svou pátou luxusní prodejnu, už má jednu na každém hlavním kontinentě

Po Los Angeles, Mnichově, Monaku a Dubaji otevřela společnost Pirelli v Melbourne v Austrálii svoji nejnovější vlajkovou loď. Koncept nazvaný P Zero World má za úkol reprezentovat značku Pirelli, jde o luxusní prodejny s pneuservisem a díky otevření australské pobočky firma dokončila plán mít jednu na každém z hlavních kontinentů.

Koncept P Zero World lze popsat jako butik s pneumatikami. Luxusní prodejna má být místem, ve kterém zákazníci najdou nejexkluzivnější produkty Pirelli spolu s zakázkovými službami pro majitele sportovních a luxusních automobilů. Globální prodejny P Zero World jsou jedinými místy, kde zákazníci mohou spatřit kompletní řadu výrobků Pirelli, jako jsou například P Zero Trofeo R – pneumatika zaměřená na extrémní výkon, která je ale homologována pro silniční provoz, nebo Pirelli Collezione, která kombinuje klasický design s moderními technologiemi.

V P Zero World ale nejsou k vidění jen pneumatiky pro automobily. K dispozici jsou také pneumatiky pro motocykly a kola. Zvláštní sekce je pak věnována doplňkům z řady Pirelli Design, které jsou vyvíjeny ve spojení s některými z nejprestižnějších světových značek, jako jsou Montblanc, MV Agusta, Puma, Roger Dubuis a Tecnorib.

K luxusní výkladní skříni patří také exkluzivní služby. Pochopitelně si zde můžete nechat svého krasavce odborně vyčistit a naleštit, mezitím vás odvezou limuzínou kam potřebujete. P Zero World má také k dispozici dráhového mechanika. Tento technik je schopný poradit ohledně ideálního nastavení pro každé auto, ať už je určeno pro jízdu na silnici nebo na závodní dráze.

Služby a produkty nabízené v tomto jedinečném obchodě zkrátka odpovídají vysokým standardům světa exkluzivních automobilů. Pirelli tak dává najevo, že na trhu s luxusními sportovními vozy je dodavatelem originálního vybavení u více než 50 % automobilů. Pirelli je tedy na jednom ze dvou prodaných superaut. A v segmentu silničních prémiových automobilových pneumatik navíc firma ovládá zhruba 20 % trhu. I to reprezentují prodejny P Zero World.

Pobočka v Melbourne se zrodila ze spolupráce se společností Mag Wheel Tire. Na více než 1200 metrech čtverečních se nachází mimo jiné i pět servisních ramp. Prodejna se nachází naproti nejvýznamnějšímu nákupnímu centru města. Mag Wheel Tire je rodinný podnik založený v roce v 2000, který již několik let spolupracuje s Pirelli. V tomto servisu obslouží přibližně 40 automobilů denně. Velká část pneumatik prodávaných v obchodě má velikost 18 palců nebo větší, což koresponduje se strategií společnosti Pirelli zaměřující se na tento vysoce ceněný segment.

A proč Melbourne? Stát Victoria s hlavním městem Melbourne se může pochlubit největším počtem registrací vozidel luxusní kategorie v Austrálii. Ve státu Victoria je registrován jeden ze tří prestižních vozů prodaných u protinožců.

Melbourne je také město, které je domovem více než 36 % všech Italů žijících v Austrálii, což znamená, že italská komunita ve Victorii je zde nejpočetnější v zemi. Zejména v okrese Preston, kde se právě otevřel pátý P Zero World, se podle recenzních webů dá pořídit nejlepší italské jídlo v celém Melbourne. Výrobce pneu doufá, že P Zero World přinese do místní oblasti další chuť Itálie a obsluhovat bude nejlepší auta planety.

Slavnostnímu otevření předcházela přehlídka superaut, představující modely Ferrari, Lamborghini, Aston Martin, Bentley a Maserati, které se prohnaly po silnicích Albert Parku, který se jednou za rok promění v místo konání australské Grand Prix. Což začne dávat ještě větší smysl, když uvážíte, že Pirelli je od roku 2011 výhradním dodavatelem F1.

Nadto Pirelli s Lamborghini jako partnerem uspořádali při otevření pobočky také závodní den na ostrově Phillip. Vysoce výkonné vozy Aventador S a Huracàn Evo zajely několik kol na pneumatikách P Zero, zatímco super SUV Urus předvedl své schopnosti na terénní trati, což vhodně podtrhlo kvalitu a univerzálnost sortimentu pneumatik Pirelli.


Images by Pirelli & C. S.p.A