NTDA udělila společnosti Yokohama cenu za nejlepší reklamní kampaň roku 2017.
Výrobce pneumatik Yokohoma ve své oceňované kampani využil spolupráci s fotbalovým klubem Chelsea. Společně vytvořili kampaň, která se zaměřuje na bezpečnost pneumatik, povzbuzuje fotbalové fanoušky ke kontrole svých pneumatik a bezpečnému cestování s pneumatikami Yokohama. Kampaň úspěšně oslovila tisíce motoristů ve Velké Británii. Strategie kampaně zahrnovala sportovní stadion Stamford Bridge a tréninkové hřiště FC Chelsea, dále využila digitální reklamu a sociální média.
Předávací ceremoniál se konal v Double Tree v Hiltonu a cenu převzal marketingový manažer Yokohama James Brown. „Je opravdu ctí získat tak prestižní ocenění, ale nebylo by to možné bez zapojení a velké podpory FC Chelsea. Tisíce fotbalových fanoušků cestují po Velké Británii, aby podpořili své týmy, a my jsme hrdí, že hrajeme při podpoře bezpečnosti na silnicích takovou důležitou roli.“ uvedl Brown.
Toto ocenění pro společnost Yokohama není v posledních měsících první, ale navazuje na další prestižní ocenění v podnikání. V roce 2016 a 2017 byla Yokohama jmenovaná výrobcem roku pneumatik TireSafe (Bezpečná pneumatika).