Yokohama navazuje na úspěch předchozích modelů a přichází s GEOLANDAR X-AT

Po jednoznačném úspěchu s modelem X-MT z řady Geolandar, jenž byl ověnčen několika cenami a získal si spoustu nadšených uživatelů, bylo jasné že japonští inženýři musí na úspěch navázat. Přichází tedy s novou extrémní pneumatikou pro všechny povrchy – GEOLANDAR X-AT ™. Navržená je speciálně pro pick-upy, džípy a SUV. X-AT jde do prodeje 1. července s 27 plánovanými velikostmi, v rozmezí od 15 do 22 palců.

\"\"\“GEOLANDAR X-AT má všechno,\“ řekl bez zbytečné skromnosti Bob Abram, senior manažer produktového plánování Yokohamy. \“Nabízí maximální výkon v terénu, aniž byste se museli vzdát veškerého komfortu na silnici, což z nového Geolandaru činí skvělý upgrade výkonu pro různé pick-upy a SUV, bez ohledu na to, jak nebo kde s nimi jezdíte.\“

Abram dodal, že X-AT bude prodávána se zárukou na 45.000 mil (cca 72.000 kilometrů) s omezenou zátěží a bude se vztahovat i na typ F pro vozy s větší zátěží. Navíc je nový Geolandar vybaven boční stěnou s dvěma různými designy, což umožňuje zákazníkovi vybrat ten, co mu více vyhovuje. \“S GEOLANDAR X-AT má nyní Yokohama jednu z nejkomplexnějších sestav pneumatik pro lehké nákladní automobily na trhu,\“ zhodnotil situaci Abram.

\"\"

Mezi největší lákadla GEOLANDAR X-AT patří:

  • Optimální záběr off-road trakce, toho je dosaženo dynamickými, velkými ramenními bloky, které mají různou délku, aby vytvořily zakusující se hrany a podpořily vymačkávání bláta a odhazování kamenů. Centrální větší bloky s výraznými hranami pak poskytují extra pevnost a přilnavost.
  • \"\"Technologie GEO-SHIELD ™ společnosti Yokohama. To znamená vysokou odolnost v terénu a zlepšenou ochranu proti propíchnutí, podpořenou více vrstvami bočních stěn, zesílenou kostrou a celistvou nylonovou krycí vrstvou.
  • Dlouhá životnost dezénu, tu zaručuje HD2, což je nová směs od Yokohamy na bázi tří polymerů. Navržená je pro spolehlivost, dlouhou životnost a silnou odolnost proti prořezání.
  • Tichá a pohodlná jízda po silnici. Tu zaručují cik-cak klikaté drážky, zabraňující konstantnímu proudění vzduchu, takže hrubý dezén ani vozovka nebudou produkovat takovou hlučnost.

Design není tak agresivní jako u X-MT a bude se tak hodit více i pro jízdu po vozovce a kompaktnější terén. Předpokládáme, že ideálními cílovými vozy budou například Chevy Silverado, Ford Expedition nebo Raptor, Jeep Wrangler nebo Toyota 4Runner.

\"\"

Photos by Yokohama Tire